[digmar]

Google förnekar problem och företag överger byråer

Posted in dig by Ola Eriksson on 15 januari - 2009
Dagens Media DIG

Dagens Media DIG

Nyss skickade vi ut det andra Dig-nyhetsbrevet. Här berättar vi bland annat om Travelpartner som sköter sin webbmarknadsföring bäst utan byråer. Vi visar också upp Volvo Lastvagnars spelkampanj för sin starkaste lastbil någonsin.

Google får svara på varför de lägger ner sitt utvecklingskontor i Luleå och hur det går med rekryteringen av en ersättare till Maria Göth. Vi har också kikat på alla byråer och kunder med anknytning till Sverige som tog hem segrar i The Favourite web awards förra året. Bland annat.

Sajten hittar ni på dagensmedia.se/dig och nyhetsbrevet anmäler ni er till på dagensmedia.se/dig/nyhetsbrev.asp.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: